header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Konferencja prasowa po GP Hiszpanii

Wyścig w Hiszpanii okazał się być jednym z bardziej interesujących dotychczas. W konferencji wzięło udział trzech kierowców: Adventure, który niestety nie zdobył punktów, Patrique, który stanął na pudle oraz Szymusso, który wylądował tuż za podium. Jakie są odczucia kierowców po tym GP? Zapraszam do dalszej części newsa.

Tarask zdobywa Barcelonę


GP Hiszpanii pokazało nam, jak bardzo dużą rolę odgrywa w tym sezonie odpowiednia strategia. Markovsky postanowił zastosować ten sam manewr, co w poniedziałek na Imoli i jechać tylko na jeden pit-stop. Tym razem jednak mu się to zupełnie nie opłaciło, bowiem znakomicie jadący Tarask bez problemu doganiał rywala, co wynikało też z faktu, że przewaga opon miękkich nad twardymi jest większa niż przewaga opon ultra miękkich nad miękkimi. Tak czy inaczej, tym razem triumfował kierowca Ferrari, dzięki czemu odzyskał to, co stracił we Włoszech. Podobnie strategia rozstrzygnęła to, kto stanie na podium. Patrique2001 pokonał Szymussa, ponieważ zaliczył o jeden pit-stop mniej. Sam wyścig był jednym z bardziej interesujących w tym sezonie, a szczególne atrakcje mieliśmy na starcie. Więcej w rozwinięciu.

Hiszpański trening dla Markovskiego


Za nami sesja treningowa przed GP Hiszpanii na torze Circuit de Barcelona-Catalunya. Najszybszym kierowcą podczas treningu okazał się kierowca McLarena Markovsky. Drugi coraz lepiej radzący sobie w naszej lidze znalazł się niespodziewanie Szprycek z zespołu Virgin, a czołową trójkę sesji zamknął Szymusso z Saubera. Więcej informacji o sesji treningowej w rozwinięciu newsa.

Piękny sen, w Barcelonie, w San Andre - Zapowiedź GP Hiszpanii

Witam. Za nami już jedna trzecia V sezonu ExtremeF1, która z pewnością dostarczyła nam wielu emocji. Jednak zwalniać tempa liga nie zamierza i tak oto cztery dni po GP Włoch ponownie kierowcy będą rywalizować o zwycięstwo w GP Hiszpanii, które będzie kończyć pierwsze mini-tournee po Europie w kalendarzu. Dlatego zapraszam serdecznie do rozwinięcia newsa, gdzie podobnie jak w poprzedniej zapowiedzi powspominamy sobie trochę przeszłości.

Konferencja prasowa po GP Włoch

Witajcie. Szósty wyścig tego sezonu przeszedł do historii, a więc czas na szóstą powyścigową konferencję prasową tej kampanii, drugą poprowadzoną przeze mnie, a jej konwencja jest taka, jaka u mnie była do tej pory. Tym razem o swoich odczuciach po GP Włoch rozegranym na torze w Imoli odpowiedziało trzech kierowców - Tarask z Ferrari, który po dwóch wygranych z rzędu tym razem stanął na drugim stopniu podium, After z Toro Rosso, zdobywca czterech punktów w tym GP za ósme miejsce i reprezentant HRT, nasza ligowa maskotka - Kiroshima, który już po raz trzeci w tym sezonie zajął zaledwie jedenaste miejsce i pozostaje bez punktów. Zatem trzech zawodników, każdy z zupełnie innym wynikiem i każdy z zupełnie różnymi odczuciami. Jeżeli jesteście ciekawi ich odpowiedzi na przygotowane przeze mnie pytania, a mam nadzieję, że tak jest, to zapraszam do rozwinięcia newsa.

Markovsky odpowiada Taraskowi


Można powiedzieć, że pewna klątwa Imoli została przełamana. Po mało udanym wyścigu w drugim sezonie, ten był już o wiele lepszy, choć jednak sprawdziły się obawy o poszerzanie toru, przez co mamy małą ingerencję w wyniki. Najważniejsze jednak jest to, że na zwycięski szlak wrócił Markovsky, który miał do wyrównania rachunki z tym obiektem i zrobił to w sposób, jaki nas przyzwyczaił - bezbłędną, świetną jazdą i bardzo dobrze zaplanowaną strategią. Mistrz ligi jadąc tylko na jeden pit-stop oszukał jadącego na dwa Taraska, któremu przewaga opon zupełnie nic nie dała. Zadowolony może również być Kamillo99, bowiem po raz drugi w tym sezonie wywalczył podium, dzięki czemu McLaren znów zyskał nad Ferrari. Po stronie przegranych przede wszystkim Patrique2001, który nie ukończył wyścigu, choć ambicje miał ogromne i Szymusso, który w wyniku problemów technicznych cudem nie rozbił bolidu i do mety dojechał zaledwie na ostatnim punktowanym miejscu. Więcej w rozwinięciu.

Trening po bolońsku dla Patrique


Za nami sesja treningowa przed GP San Marino GP Włoch na torze Imola. Najszybszy okazał się być Patrique2001 (Renault), przed Markovskym (McLaren) i Taraskiem (Ferrari). Więcej w rozwinięciu newsa.

A dlaczego nie Monza? - Zapowiedź GP Włoch

Witam. Zakończyliśmy ostatnio małą podróż do krajów Beneluksu, które - jeżeli można to tak nazwać - z palcem nie powiem gdzie zdobył Tarask. Teraz jednak przenosimy się na południe, a dokładnie na Półwysep Apeniński, gdzie odbędzie się GP Włoch na torze Imola. Zatem zapraszam serdecznie do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie ważne i warte zapamiętania informacje, przedstawienie sytuacji w stawce oraz mały powrót do przeszłości.

Konferencja prasowa po GP Belgii

Za nami pierwszy w tym sezonie deszczowy wyścig, który będzie przez niektórych wspominany pozytywnie, a przez innych negatywnie. Na konferencję zaprosiłem Norbiego (P4), Patrique'a (P3), Szprycka (P6) oraz Mikruska (P10). Zapraszam do rozwinięcia.

Deszczowy nokaut Taraska


Belgia stała się pierwszym krajem, który w naszej lidze gościł więcej niż jeden deszczowy wyścig. Okazało się, że tor Zolder w niczym nie ustępuje Spa-Francorchamps jeśli chodzi o kaprysy pogody i tak oto w 66. wyścigu o mistrzostwo ExtremeF1 po raz szósty zawodnicy ścigali się na mokrym torze. I po raz trzeci skończyło się triumfem Taraska, który w zeszłym sezonie dał się poznać jako zawodnik doskonale radzący sobie w deszczu i w tym potwierdził to, zdobywając Pole Position, a potem wygrywając z ogromną przewagą. Trochę pomogły mu problemy Markovsky'ego, który najpierw wyleciał z toru na starcie po uderzeniu w tył, a potem szukał możliwości jazdy na jeden pit-stop, co jednak i tak nie powstrzymało kierowcy Ferrari w wygraniu drugiego z rzędu wyścigu w tej kampanii. Podium uzupełnił Patrique2001, a co może cieszyć, to 10 osób na mecie, bo w zeszłym sezonie w deszczu do mety dojeżdżało 5-6 kierowców. Relacja w rozwinięciu newsa.

Markovsky najszybszy podczas treningu w Belgii


Za nami sesja treningowa, która odbyła się w Belgii na torze Zolder. Najszybszym kierowcą podczas sesji treningowej był reprezentant McLarena Markovsky. Na drugiej pozycji z małą stratą był Patrique2001 z Lotusa Renault. Czołową trójkę sesji treningowej zamknął Tarask z Ferrari. Więcej informacji w rozwinięciu newsa.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430