· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Puchar w DSJ4: Coraz większa przewaga Szymussa
Sezon 2020/2021 w naszym pucharze w skokach narciarskich dotarł do półmetka. Ostatnie cztery konkursy odbywały się na skoczniach w Kazachstanie, Chinach, Korei Południowej i Australii, gdzie na fikcyjnym obiekcie przeniesionym zresztą z DSJ2, mieliśmy trzecie w tym sezonie zawody na skoczni mamuciej. Tam swoją moc w lotach pokazał Tarask, który znów okazał się nie do pokonania dla pozostałych na tego rodzaju skoczni, potwierdzając, że lotnikiem jest wybitnym. Dzięki temu, oraz wcześniejszym dobrym występom, Tarask przeskoczył Kamila w klasyfikacji generalnej pucharu świata. Zawodnik z Małopolski z kolei popisał się głupotą, bądź niedopatrzeniem, kiedy to w Pyeongchangu skoczył w zbyt korzystnych warunkach i kosztowało go to trochę punktów. Natomiast formą błysnął Szymusso, który wygrał trzy konkursy z rzędu, w Australii stanął na najniższym stopniu podium. Tym samym jego przewaga w generalce znacząco wzrosła i jeśli rywale szybko czegoś nie wymyślą, to będzie na najlepszej drodze do zdobycia drugiej Kryształowej Kuli. Warto dodać, że w ostatnim czasie do klasyfikacji dołączyło dwóch nowych zawodników, zdobywając w końcu punkty. Jak wyglądały poszczególne zawody, o tym w rozwinięciu newsa.
Za nami wyścig o GP Kanady na torze, który chyba nie zapadnie w pamięć większości kierowców. Wyścig zakończył się dubletem kierowców Toyoty – Tarask przed Markovskym. Obaj panowie zgodzili się odpowiedzieć na parę pytań podczas konferencji. Poza nimi udział wziął również Rekady, który nie ukończył tego wyścigu z powodu małej awarii układu kierowniczego. Zapraszam do rozwinięcia.
Wyścigi samochodowe bywają bardzo dobrą lekcją. Tym razem znów mogliśmy się przekonać, jak wiele może się zmienić w dość krótkim odstępie czasu. Wystarczy tylko odpowiednia mobilizacja, przygotowanie i efekt przychodzi sam. Tak było w GP Kanady z Taraskiem, który dał prawdziwy popis swojej jazdy i to w momencie, gdy niektórzy już zaczęli myśleć, że znów coś odstawi. Trudno się dziwić - w poprzednich trzech wyścigach nie zdobył punktów, ale jednak sam przyznał, że po ostatnim nieudanym GP Wielkiej Brytanii niemal natychmiast chciał się zrewanżować. No i pokazał, jak świetnym jest kierowcą, bo na tak trudnym torze wydawało się, że może mieć kłopoty, a jednak był nie tylko piekielnie szybki, ale i do bólu skuteczny. Toyota ponadto ma pełne powody do radości, bo Markovsky tylko niewiele ustąpił zespołowemu koledze i tym samym pierwszy dublet tego sezonu stał się faktem. Wyścig zawalił za to lider klasyfikacji generalnej. Szymusso nie przyzwyczaił nas do błędów, a jednak na przedostatnim (!) okrążeniu zlekceważył zużyte opony, stracił panowanie nad bolidem i urwał skrzydło. Kosztowało go to spadek na piąte miejsce i koniec pięknej serii podiów. Tym samym trzecie miejsce zajął Patrique2001 - kolejny dowód na to, że wyścigi ciągle nas czegoś uczą, bo ten kierowca przypomniał nam, że potrafi jeździć także na trudnych obiektach i po dłuższej przerwie w końcu znalazł się w czołowej trójce. W wyścigu nie brakowało chaosu, zwłaszcza w końcówce, oraz dość niebezpiecznych sytuacji przy dublowaniu, choć na szczęście - nic poważnego się nie stało. Szczegóły w rozwinięciu.
After wygrywa swój pierwszy trening w tym sezonie, wyprzedzając Markovsky'ego o bagatela trzy dziesięciotysięczne sekundy, a Rekadego o 0,053. Niska frekwencja nie przeszkodziła kierowcom w zaoferowaniu nam świetnych emocji podczas niedzielnego treningu przed GP Kanady. Po więcej szczegółów zapraszam do rozwinięcia.
Witam. Emocje po GP Wielkiej Brytanii już opadły, a kierowcy rozpoczynają drugą połowę sezonu. Tym razem stawka wyruszyła na trwające dwa wyścigi tournee po Ameryce Północnej - na pierwszy ogień idzie Kanada, a wyścig o GP tego kraju gościć będzie tor Calabogie Motorsports Park. Jaka jest jego historia? Jaki może być układ sił w stawce? Te informacje, a także kilka innych, znajdziecie w rozwinięciu.
Za nami połowa sezonu, w którym mamy dużo zaciętej rywalizacji i walki, czasem do ostatnich metrów. To dobra zapowiedź tego, co może nas czekać w dalszej części kampanii. Zanim jednak druga połowa zacznie się wyścigiem w Kanadzie, ligowicze mają możliwość dokonywania ruchów transferowych. Wprawdzie, patrząc na to jak wygląda nasza stawka, nie zanosi się na to, byśmy mogli się spodziewać czegoś szczególnego, niemniej jednak regulamin nakazuje dać taką możliwość i tradycyjnie dzieje się to po dziewiątym wyścigu sezonu. To jedyna możliwość zmiany zespołu w trakcie trwania sezonu.
Zasady przeprowadzania transferów są niezmienne od paru sezonów, ale nie zaszkodzi ich przypomnieć. Dla ułatwienia, podaję obrazowy przykład, jak powinien zostać przeprowadzony transfer:
Zespół X: kierowca A, kierowca B
Zespół Y: kierowca C, kierowca D
Sytuacja: kierowca B chce przejść do zespołu Y i zamienić się miejscami z kierowcą C
Rozwiązanie: w tej sytuacji kierowca B musi poinformować kierowcę A, że odchodzi z zespołu i przechodzi do kierowcy D, a partnerem kierowcy A zostaje kierowca C. Jeżeli kierowca A wyrazi na to zgodę, wtedy zamiana jest możliwa. Kierowca B musi poinformować mnie, że:
1) kierowca A wyraził zgodę na transfer
2) kierowca C wyraził zgodę na zamianę
3) kierowca D wyraził zgodę na transfer
Sytuacja wygląda podobnie, w przypadku gdy w proces transferowy zamieszanych byłyby więcej niż dwa teamy. Informuję jednocześnie, że niespełnienie jakiegokolwiek z warunków, które zostały wypunktowane wyżej, nie daje możliwości przeprowadzenia transferu. Okienko transferowe jest otwarte do soboty, tj. do 23 stycznia do godziny 20:00. Przeprowadzenie jakiegokolwiek transferu po tym terminie nie będzie już możliwe.
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. W razie pytań jestem do dyspozycji. Pozdrawiam, Kubusa96.
Po Turnieju Czterech Skoczni nasza rywalizacja w DSJ4 nie zwolniła tempa i zawodnicy znów rywalizują w trzech konkursach tygodniowo. Tym samym po tych prestiżowych zawodach odbyły się cztery konkursy indywidualne, w tym dwa na skoczniach do lotów, tak zwanych mamutach, oraz druga w tym sezonie drużynówka. Największym wygranym tego okresu jest Tarask, który wygrał aż trzy razy, w tym te oba konkursy w lotach, potwierdzając, że jest w tej dziedzinie specjalistą. Jedne z tych zawodów przyniosły pierwszy konkurs poza podium Szymussa, ale potem lider pucharu świata wrócił na ,,pudło", choć ani razu nie udało mu się wygrać. Ponadto spadło zainteresowanie udziałem w pucharze i frekwencja oscyluje teraz wokół 17 osób - czyli i tak nie jest tak źle, bo nadal jest walka o punkty, choć nie tak ostra, jak wcześniej. Relacja z ostatnich konkursów w rozwinięciu newsa.
Wyścig na znanym nam wcześniej torze Donington Park przyniósł nam sporo walki i emocji. Po udanej pogoni z dalszej części stawki na podium ponownie stanął Norbi, a dobry wynik uzyskał również jego kolega zespołowy, MikruseK, co dało najlepszy wynik dla Saubera do tej pory. Za to niezbyt zadowolony z wyścigu może być kierowca Toro Rosso, Patrique, który już na pierwszym okrążeniu stracił szanse na dobry rezultat. Wyżej wymienieni zawodnicy są gośćmi konferencji po GP Wielkiej Brytanii. Zapraszam do czytania.
Po poprzednim wyścigu narzekał na porę jego rozegrania, która mu nie pasowała i na pewno miała wpływ na to, że zajął tam tylko siódme miejsce. Między wierszami można było wyczuć delikatny żal. Odpowiedział jednak w najlepszy możliwy sposób - wygrał zawody na torze Donington Park. Nie tylko pojechał znakomicie, pewnie i równo, ale także ponownie pokazał umiejętność doboru właściwej strategii i jazdy na zużywającym się ogumieniu. Dzięki temu przechylił szalę na swoją stronę w bezpośrednim pojedynku z Szymussem. Kierowca Mercedesa prowadził do ostatniego postoju, ale i tak nie ma powodu do narzekania, bo nie czuł się na tym torze szczególnie pewnie i dopiero drobna modyfikacja ustawień w ostatniej chwili sprawiła, że znów grał o najwyższy cel. Na podium ponownie Norbi, co jasno pokazuje, że wraca do swej najlepszej dyspozycji. Niestety, razem z tym wróciło coś jeszcze - stare grzechy i chwilowe zaćmienia tego kierowcy. Tym razem, nazwijmy rzecz po imieniu, rozwalił wyścig Wujkowi i Adve, zwłaszcza temu pierwszemu. Ale poprawa tempa widoczna gołym okiem. Niepocieszeni Rekady - pierwszy po karze cofnięcia na starcie padł ofiarą tłoku i obrócił się, dobijając do szóstej pozycji - a także Patrique2001, który już na pierwszym okrążeniu urwał skrzydło i potem mógł tylko walczyć o jak największą ilość punktów - zdobył ich ostatecznie cztery. Powody do radości w McLarenie - dzięki mądrej i spokojnej jeździe, Jerzy dopisuje do swojego konta trzeci punkt. Więcej o GP Wielkiej Brytanii w rozwinięciu.
Tarask okazał się najszybszy podczas sesji treningowej przed wyścigiem o GP Wielkiej Brytanii na torze Donington. Drugie miejsce zajął, jego kolega zespołowy Markovsky uzupełniając zwycięski duet podczas tej sesji. Trzecie miejsce zajął Norbi, który podtrzymuje póki co coraz lepszą formę. Całą trójkę dzieliło bardzo małe odstępy czasowe co podsyca tylko emocje przed wyścigiem. Zapraszam na relację w rozwinięciu.
Trochę tu trzęsie... - Zapowiedź GP Wielkiej Brytanii
Witam. Po bardzo emocjonującym GP Czech, liga nie zwalnia tempa. Przed kierowcami dziewiąty, a zatem ostatni wyścig pierwszej połowy XI sezonu. Tym razem czeka ich wyprawa do Wielkiej Brytanii na znany już tej lidze tor Donington Park. Zapraszam do rozwinięcia newsa na krótki opis historii tego toru oraz prororctwo układu sił w stawce.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum