header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Konferencja prasowa po GP Niemiec

GP Niemiec zakończyło naszą przygodę z nieznanymi torami. Na torze Oschersleben różnice były stosunkowo niewielkie, dzięki czemu mogliśmy zobaczyć walkę na torze między kierowcami. Sprawa podium nie była jasna do momentu, aż Norbiemu padły opony, przez co Kubusa go wyprzedził. Kierowca McLarena zdobył kolejne podium w tym sezonie, za to zawodnik Williamsa dowiózł kolejne cenne punkty, które przybliżają jego zespół do zwycięstwa w klasyfikacji konstruktorów. Obaj kierowcy odpowiadali na moje pytania podczas konferencji prasowej. Oprócz nich udział wziął Ostachim, który zaliczył udany występ w Niemczech, chociaż jego pozycja może o tym nie świadczyć. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie zawarty jest zapis konferencji.

Tarask na autostradzie do podwójnej korony

Tarask potwierdził fantastyczną formę, w jakiej znalazł się w kluczowym momencie tego sezonu. Broniący tytułu kierowca Williamsa znów był poza zasięgiem wszystkich, a nawet przeciwności losu. Mimo, że tor w Oschersleben jest dość krótki i ciasny, to jemu nie przeszkadzało kompletnie nic i w znakomitym stylu odniósł zwycięstwo, które wprowadza go na autostradę do obrony mistrzostwa. Na przeciwnym biegunie Markovsky, który teraz nie jest najlepszą wersją siebie, co jest dziwne, bo przecież zawsze imponował spokojem w newralgicznych momentach. Teraz jednak w kwalifikacjach głównie się denerwował, szukając miejsca, a na starcie niespodziewanie przegrał z Norbim, popełniając do tego błąd. Pięciokrotny czempion oczywiście i tak zajął w tym wyścigu drugie miejsce, ale jego szanse na szósty tytuł spadły znacząco. Wspomniany Norbi natomiast mimo piorunującego początku, nie stanął na podium. W końcówce musiał uznać wyższość jadącego bardzo dobrze Kubusy96. O triumfie w tej walce kierowcy McLarena zdecydował przede wszystkim brak istotnych błędów, a także chyba też strategia. Williams jednak nie ma powodów do narzekania, ponieważ After znów został bez punktów, mając przy tym ogromnego pecha. Dzięki temu brytyjska stajnia jest bardzo blisko mistrzostwa konstruktorów. Sam wyścig dostarczył sporych emocji, czego się należało spodziewać i walka trwała do samego końca. Nie zabrakło niespodzianek. Ale o tym już w rozwinięciu.

Trening dla Taraska

Tarask z zespołu Williamsa wygrywa sesję treningową przed GP Niemiec. Mistrz VIII sezonu uzyskał najlepszy czas, będąc minimalnie przed drugim w wynikach Markovskim z Ferrari oraz trzecim, notabene kolegą zespołowym Norbim. Po za oczywistym sprawdzaniem zużycia opon i przejazdów kwalifikacyjnych, mieliśmy też miły akcent w postaci powrotu Scorpiona do jazdy w oficjalnej sesji po 3,5 roku przerwy. Więcej w rozwinięciu newsa.

Guten Morgen - Zapowiedź GP Niemiec

Koronawirus szaleje na całym świecie, ale walki o mistrzostwo w IX sezonie ExtremeF1 nie wypaczy - do zakończenia kampanii zostały bowiem jedynie wyścigi o GP Niemiec, Wielkiej Brytanii i finał na Torze Kielce, które w naszej lidze odbędą się bez żadnych zakłóceń. Przed nami pierwszy z wymienionych, czyli rywalizacja u naszych zachodnich sąsiadów - jej gospodarzem będzie kolejny nieznany kierowcom tor, Oschersleben. Zapraszam do rozwinięcia na krótką historię toru, opis okrążenia i przegląd układu sił w stawce.

Konferencja prasowa po GP Austrii

Za nami GP Austrii, które było na pewno ciekawsze niż poprzednia runda na Słowacji. Charakterystyka toru, który był krótki i był jednym z najmniej krętych w lidze w ogóle sprawiła, że mogli na nim powalczyć o wyższe lokaty kierowcy, którzy zazwyczaj nie walczą o takie pozycje. Pandodo, jeden z uczestników konferencji, jechał do swojego postoju bardzo dobry wyścig, jednak incydent ze swoim zespołowym kolegą zabrał mu nawet punkty. Za to Adve, również biorący udział w konferencji, mógł cieszyć sie piątym miejscem po tym, jak pojechał naprawdę dobrze i co najważniejsze, nie popełnił błędu. Ostatnim uczestnikiem konferencji jest Patrique, który ukończył wyścig na czwartym miejscu. Zapraszam do czytania.

Tarask i Williams bliżej tytułów

GP Austrii może się okazać bardzo kluczowym wyścigiem dla losów obu klasyfikacji generalnych. Tego się zresztą należało spodziewać - bardzo szybki tor, z niewielką liczbą zakrętów dawał szansę kierowcom z drugiego rzędu na zamieszanie. Dochodziły też pułapki czekające na poboczach, które nie wybaczały błędów. No i jedną z ofiar takiej pułapki stał się After. Kierowcy Ferrari od samego początku kompletnie na tym torze nie szło, wmieszał się w walkę w środku stawki, po czym już na początku rozbił samochód i odpadł z wyścigu. Na domiar złego dla Ferrari, Tarask znów był lepszy (i to wyraźnie) od Markovsky'ego, pewnie wygrywając wyścig i powiększając przewagę w tabeli. A na deser przebudził się Norbi, który zanotował pierwsze podium od prawie dwóch miesięcy (uściślając - od GP Turcji). I choć nie można być niczego pewnym, zwłaszcza w tym sezonie, gdzie niejednokrotnie mieliśmy zaskakujące zwroty akcji, to jednak Williams znalazł się teraz w znakomitej sytuacji. Powody do świętowania mają także inni. Swoją szansę na tym torze w 100% wykorzystał Adve, który przy okazji przypomniał sobie swoje najlepsze występy i zajął znakomite piąte miejsce. Tym samym jednym wyścigiem uratował zespół Benettona, który pogrążał się w czarnej rozpaczy, a teraz może świętować, że nie będzie tym najgorszym w historii ligi. Więcej o wyścigu w rozwinięciu.

Tarask dominuje w treningu

Za nami sesja treningowa o GP Austrii na torze Salzburgring. Najszybszym czasem popisał się Tarask, nie znacznie wyprzedając Markovsky’ego. Na trzeciej pozycji sesje zakończył, i tu wielkie zaskoczenie, Graczek. Zapraszam do rozwinięcia newsa.

Red Bull Ring, tylko że inaczej - Zapowiedź GP Austrii

Dla fanów Formuły 1 GP Austrii kojarzy się głównie z Red Bull Ringiem - nie trzeba szukać dowodów tego faktu daleko, bowiem ExtremeF1 gościła na tym torze za każdym razem, kiedy ta runda pojawiała się w kalendarzu. Jednak przyszła pora, by to zmienić. Przed nami bowiem wyścig na torze Salzburgring, który nie jest do końca znany wszystkim fanom motorsportu (ale ma znowu baner z czerwonym bykiem). Wiadomo, liga lubi mniej oczywiste obiekty, na których są niewątpliwie większe szanse na niespodzianki. Jednak czy tak będzie? O tym dowiecie się w rozwinięciu newsa, do którego serdecznie zapraszam.

Konferencja prasowa po GP Słowacji

Za nami dość spokojny wyścig o GP Słowacji. Pomimo doniesień pogodynek zobaczyliśmy suchą rundę, co chyba wszystkim wyszło na dobre. Podczas konferencji na pytania odpowiadał kierowca, który kompletnie zdominował cały weekend u naszych południowych sąsiadów. Tarask miał ogromną przewagę i bez litości ją wykorzystał. Jubileusz podczas tego wyścigu obchodził Norbi, który opowiedział co dla niego to wydarzenie znaczy. Na dokładkę gwiazda ostatniego okrążenia, czyli Yodson, który jak lew wyrwał 8. miejsce z rąk Szymussa. Kierowcy mówili o swoich przywidywaniach na resztę sezonu, swojej przyszłości, a także nie zabrakło popularnych ploteczek. Zapraszam do rozwinięcia.
Miażdżące zwycięstwo Taraska na Słowacji

W lepszy sposób nie można było odpowiedzieć po utracie prowadzenia w klasyfikacji generalnej. Tarask w kapitalnym stylu wygrał GP Słowacji, deklasując swojego konkurenta - Markovsky'ego. Kierowca Williamsa doskonale się odnalazł na specyficznym obiekcie u naszych południowych sąsiadów, podczas gdy jego rywal z Ferrari niemiłosiernie się męczył i nie potrafił tak zgrać się z tym obiektem. Rozmiary różnicy między nimi są aż zastanawiające, jednak od początku pięciokrotny mistrz ligi mocno krytykował ten obiekt. Na najniższym stopniu podium stanął natomiast Kubusa96, który otrząsnął się po wielkie wtopie w Australii i tutaj robił już to, co potrafi najlepiej, czyli jechał równo. W końcówce nacierał na niego dzięki szybszym oponom Patrique2001, czyli jego przeciwnik w walce o trzecie miejsce w generalce, ale jednak kierowca McLarena zachował stoicki spokój i Patrique'owi brakło czasu, by nawet poważnie zagrozić doświadczonemu zawodnikowi. Sam wyścig był zupełnym przeciwieństwem poprzedniego - było spokojnie, bez większych incydentów, momentami aż za spokojnie. Więcej w rozwinięciu.

Deszcz (ponownie) usypia trening

Słowacja przywitała kierowców rzęsistym deszczem. Opady były na tyle duże, że - ze względu na prognozę, która nie przewiduje ich w dniu wyścigu - uśpiły kompletnie ligowiczów. Efekt? Bardzo niska frekwencja oraz najlepszy czas Patrique'a, który można jednak potraktować w ramach ciekawostki, bowiem rezultaty raczej nie przyniosą nam zbyt wiele pożytecznych informacji. Raport (kekw) z sesji treningowej znajdziecie oczywiście w rozwinięciu newsa, jednak ostrzegam, że zbyt wiele tam nie zobaczycie.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430