header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Kto nie skacze, ten z policji... - Zapowiedź GP Słowacji

IX sezon cyku ExtremeF1 wkracza w decydującą fazę. Po szalonym wyścigu na ulicach Canberry, kierowców czeka powrót do Europy - na naszym rodzimym kontynencie zostanie rozegrane 5 najbliższych wyścigów. Przed zawodnikami pierwszy z nich, czyli GP Słowacji na nieznanym w zasadzie nikomu torze Slovakiaring. Czego można się po nim spodziewać? Jak może wyglądać układ sił? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Nowa strona ligi!

Witam wszystkich serdecznie na nowej stronie ligi ExtremeF1. Jej założenie było konieczne, ponieważ w marcu wygasa darmowy hosting dla poprzedniej strony, a nie było możliwości przedłużenia tego hostingu. Dlatego od teraz jesteśmy tu, na nowej stronie, choć niewiele różniącej się od poprzedniej. Udało się bowiem przenieść większość danych, włącznie z szatą graficzną. Ponieważ jednak już ta strona jest zmieniona i teraz mamy do niej pełen dostęp, możliwa będzie zmiana tej szaty na bardziej ,,nowoczesną". Ale to już po sezonie, jeśli liga będzie dalej istnieć. Teraz nie ma na to czasu, musimy się w pełni skupić na tym, by skończyć obecną kampanię. Ze starej strony nie udało się niestety przenieść zawartości forum, ale to nie będzie aż tak bolało, ponieważ przenieśliśmy newsy. To była dość żmudna robota, gdyż trzeba było to zrobić ręcznie, a tych newsów jest ponad 700. Niby tylko kopiuj-wklej, ale jednak to monotonne i męczące. Na szczęście udało się zrobić to szybko. Stworzeniem strony i przeniesieniem prawie wszystkich danych zajął się Patrique2001. Bardzo za to dziękuję. Dziękuję także Mikrusowi, za pomoc w przeniesieniu newsów. Mam nadzieję, że ta strona posłuży nam już do końca i będziecie z niej zadowoleni. A już za chwilę GP Słowacji i wielkie emocje, ponieważ końcówka sezonu zbliża się wielkimi krokami i każdy ma o co walczyć. Serdecznie zapraszam. Pozdrawiam, Kubusa96.

Konferencja prasowa po GP Australii

GP Australii na trudnym, ulicznym torze można uznać za dość udane patrząc na to, że między kierowcami, oprócz jednego kontaktu, żadnych wypadków nie było. Nie obyło się jednak bez licznych DNF-ów spowodowanych błędami kierowców, ale tak jak wspominałem, na tak trudnym torze trudno tego uniknąć. Na konferencję prasową zaprosiłem tradycyjnie trzech kierowców. Pierwszym z nich jest zwycięzca wyścigu, Markovsky, który pojechał zachowawczo i mimo tego, że Tarask miał od niego wyraźnie lepsze tempo, wygrał, bo kierowca Williamsa popełnił decydujący błąd. Kolejnym uczestnikiem konferencji jest Mikrus, który tak samo jak Marek, pojechał zachowawczo, skorzystał na błędach rywali i może się cieszyć trzecim już podium w tym sezonie. Ostatnim uczestnikiem jest Graczek, który osiągnął tu najlepszy wynik w lidze, również jadąc spokojnie, bez naciskania. Jak widać po powyższych kierowcach, ostrożna jazda na tym torze bardzo popłacała. Zapraszam do zapisu konferencji.

Szaleństwo w Australii, Markovsky wygrywa i jest liderem

Dziewięciu wyścigów potrzebował Markovsky, żeby po swoim powrocie zostać liderem klasyfikacji generalnej. Umożliwiło mu to zwycięstwo w Canberrze, na totalnie nieprzewidywalnym i zakręconym ulicznym torze. Zgodnie z przewidywaniami w trakcie wyścigu panował jeden wielki chaos. Nawet właśnie wielki mistrz i jego konkurent - Tarask - nie uniknęli dodatkowych pit-stopów. Rzecz w tym, że ich przewaga nad resztą jest tak ogromna, że nie mieli żadnych kłopotów z zajęciem dwóch czołowych miejsc. Wydawało się, że po podium w końcu zmierza Szymusso, który najpierw miał na głowie Patrique'a2001, ale ten rozbił bolid. Jeden jedyny błąd jednak sprawił, że Szymusso znalazł się poza torem (dosłownie, wypadł przez dziurę w bandzie) i został praktycznie z niczym. Zresztą, w ten sam sposób wiele punktów stracił Kubusa96, który akurat popisał się w tym wyścigu wyjątkowym kretynizmem. W tych okolicznościach trzeci raz na podium stanął MikruseK, który z niewielką przewagą pokonał znakomicie dysponowanego tego dnia Yodsona. W ogóle, zespół Prosta ma powody do świętowania, bowiem Graczek zajął najlepszą w lidze, szóstą lokatę, wykorzystując błędy innych. Łącznie metę osiągnęło raptem dziewięciu kierowców - dawno tak niskiego wyniku nie było. Ale specyfika toru zrobiła swoje. Więcej w rozwinięciu.

Markovsky wygrywa trening w Canberze

Za nami sesja treningowa o GP Australii na torze Canberra. Wygrał ją Markovsky ze sporą przewagą nad drugim Patrique2001 i trzecim Norbim z zespołu Williamsa. Była to ważna sesja przed wyścigiem gdyż tor należy do tych arcytrudnych, obfitowała w sporą ilość błędów zawodników szukających limitów na tym obiekcie. Norma też została zachowana w środku stawki gdzie różnice były bardzo małe. Zapraszam do rozwinięcia newsa.

Nie podpalaj! - Zapowiedź GP Australii

Wkraczamy w ostatnią tercję dziewiątego sezonu. Rozpoczniemy ją w jednym z największych krajów na świecie, Australii. Kraju który słynie z kangurów i innych dzikich zwierząt. Po raz pierwszy ExtremeF1 odwiedzi stolicę tego kraju, czyli Canberrę. Będziemy się ścigać na już gotowym, zbudowanym tymczasowo na potrzeby ligi Canberra Street Circuit. Po wszelkie informacje zapraszam do rozwinięcia.

Konferencja prasowa po GP Japonii

Minione GP Japonii zakończyło drugą tercję dziewiątego sezonu ExtremeF1. Zawody, które obserwowaliśmy w kraju Kwitnącej Wiśni z pewnością możemy zaliczyć do udanych - podobnie jak w przypadku wielu innych wyścigów emocji oraz zawziętej walki na torze nie brakowało, co wróży nam bardzo interesującą końcówkę sezonu, w której to ostatecznie rozstrzygać się będą wszystkie laury. A do konferencji po zakończonym GP zaprosiłem kolejno Kamilar2000, Yodsona oraz Adve. Pierwsza dwójka zakończyła rywalizację na odpowiednio ósme i dziewiąte miejsce, z kolei Adve zaliczył bardzo trudny powrót do stawki, dojeżdżając do mety na ostatnim miejscu, niewiele za Pandodo. Zapis konferencji znajdziecie oczywiście w rozwinięciu newsa, do którego serdecznie zapraszam.

Duże emocje i triumf Markovsky'ego

GP Japonii musiało być udane. Wyścigi w tym kraju praktycznie zawsze są ciekawe i przynoszą ogrom emocji, a to dlatego, że Japończycy mają pojęcie o robieniu torów. Do tego dochodzi dość wysoki poziom prezentowany przez kierowców i niewielkie różnice między nimi. Choć obiekt w Motegi jest specyficzny i niełatwy, to jednak wielu zawodników i ogarnęło i do rywalizacji włączyli się także ci, którzy na co dzień z językiem na brodzie walczą o punkty. Przynajmniej na pojedynczych okrążeniach, bo w wyścigu było różnie. Jednak walczyły ze sobą poszczególne grupy i było na co popatrzeć. Nie obyło się także bez kolizji i dramatów, ale warto odnotować, że tylko jeden kierowca nie dojechał do mety, a nikt nie został zdublowany - łącznie 14 kierowców przejechało tyle samo okrążeń i to wyrównanie ligowego rekordu. A wygrał Markovsky - głównie dlatego, że zjeżdżał do pit-stopu okrążenie wcześniej od Taraska, bo tempo było bardzo podobne. Jednak wcześniejszy postój dawał przewagę dwóch sekund byłemu mistrzowi i to przesądziło o jego triumfie. Do podium w końcu dobił się Patrique2001, który na początku wyprzedził Mikrusa i to okazało się kluczowe, bowiem udało mu się zyskać pewien zapas, a kierowca Arrowsa uwikłał się w walkę z Kubusą96 i Norbim. Ten wyścig pokazał, że często o sukcesie decydują szczegóły. Ale o tym już w rozwinięciu.

Deszcz najszybszy przed GP Japonii

Przyszło nam odbyć ostatnią sesję treningową w Azji podczas 9. sezonu na torze Twin Ring Motegi. Japonia przywitała nas ciągle zmieniającymi się warunkami, co zaowocowało ciekawymi sytuacjami na torze i poza nim. Po szczegóły zapraszam do rozwinięcia.

Podwójny pierścień - Zapowiedź GP Japonii

Przed nami dwunasta runda IX sezonu ligi - GP Japonii. Tym razem gospodarzem będzie tor Twin Ring Motegi. Będzie to jednocześnie ostatni przystanek w azjatyckim torunee trwającym od GP Malezji. Jakie niespodzianki kryje tor w Motegi? Jaki może być układ sił w stawce? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Tajlandii

GP Tajlandii obfitowało w wiele niespodzianek i zwrotów akcji. Jeszcze 10 okrążeń przed metą zwycięzca nie był pewny, gdy wszystko wyjaśniło się w jednej chwili, nie brakowało również CL-i, czy kolizji. Mimo to wyścig był całkiem dobry. W konferencji po tym wyścigu wzięli udział: Kubusa, który zajął drugie miejsce, ale nie pojechał w pełni swoich możliwości, MikruseK, który miał bardzo dobre tempo, lecz podpalił się zbytnio, przez co sam wyeliminował się z walki o podium oraz Patryk, który również prezentował niezłe tempo, lecz dostał niezbyt miły prezent w postaci CL-a. Zapraszam do przeczytania zapisu konferencji.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430