header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Kebab, please - Zapowiedź GP Turcji

Witam. Emocje po GP Włoch już opadły, a kierowców czeka ostatni wyścig pierwszej połowy sezonu - tym razem cyrk ExtremeF1 uda się w okolice Stambułu, a konkretnie na tor Istanbul Park, by po raz pierwszy od IV sezonu rozegrać wyścig o GP Turcji. Czego można się po tym torze spodziewać? Jak może prezentować się układ sił w stawce? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Włoch

Za nami kolejny wyścig, który dostarczył sporo emocji, choć tym razem te pozytywne nie dominowały. Mieliśmy bowiem dość sporo chaosu, przypadku, dziwnych i niepotrzebnych zdarzeń. Na szczęście nie zabrakło też dobrej, fajnej i ciekawej walki, standardowo też niektóre pozycje rozstrzygnęły się dopiero na ostatnich metrach wyścigu. Czas teraz na podsumowanie tego wyścigu przez niektórych kierowców. Ponieważ praktycznie już każdy wziął przynajmniej raz udział w konferencji (wyjątkiem Shadowowski, ale on nie jechał tym razem, więc oczywiste było, że ten stan się nie zmieni), można było uczestników dobierać swobodnie. Pierwszy wybór był oczywisty - MikruseK. Kierowca Arrowsa był trochę pokrzywdzony w Meksyku, kiedy to stanął na podium po raz pierwszy, ale sam musiał wystąpić w roli redaktora. Teraz jednak z radością mógł opisać swoje uczucia po wypiciu szampana i wcale ze swoim szczęściem się nie kryje. Co więcej, snuje ambitne plany. Z pozostałymi dwoma uczestnikami problemu też nie było, bo po pierwsze sami bardzo chcieli się wypowiedzieć i przy okazji wyżalić, bo mieli swoje problemy, a po drugie - zawsze są chętni na udział w konferencji. To piąty na mecie Norbi i ósmy Patrique, którzy na pewno liczyli na więcej, zwłaszcza ten drugi, który przecież przyjechał do Włoch jako lider klasyfikacji generalnej. Choć panowie rzeczywiście ponarzekali, to jednak też z pokorą wiedzieli, co zrobili źle. Dodatkowo, cała trójka opowiedziała o swoich odczuciach związanych z organizacją kolejnego wyścigu na nieoczywistym torze, oraz o swoich przewidywaniach na przyszłość. Zapraszam zatem do rozwinięcia, tam zapis konferencji.

Markovsky dalej się bawi

Nowy rok, stare zwyczaje - tak można podsumować GP Włoch, pierwszy po blisko dwutygodniowej przerwie i jednocześnie w 2020 roku wyścig. Markovsky bowiem był zdecydowanie najlepszy i nic sobie nie robił ze specyfiki toru, która sprawiła, że między większością różnice były praktycznie żadne. Być może z kierowcą Ferrari powalczyłby Tarask, ale mistrz ligi może się cieszyć, że w ogóle pojechał, dzięki uprzejmości swojego kolegi, bowiem jego sprzęt wciąż jeszcze nie został naprawiony i tym sposobem mistrz ligi pojechał dosłownie chwilę przed kwalifikacjami. Dobra dla niego (i dla ligi chyba też) wiadomość jest taka, że pojechał w końcu jak na obrońcę tytułu przystało i nie popełniał błędów, więc może wkrótce będziemy już mieli prawdziwą bitwę o zwycięstwa. Szkoda tylko, że tej dwójce nikt raczej nie podskoczy, no ale zdążyliśmy się do tego już przyzwyczaić. Najniższy stopień podium po raz drugi w karierze dla Mikrusa, który pokazuje swoją dojrzałość i nie popełnił żadnego błędu, choć cały czas w niedalekiej odległości był Kubusa96, który jednak paroma błędami nie miał tak naprawdę szans na podium, bowiem tempo mieli podobne. W wyścigu standardowo nie zabrakło walki, ale było też bardzo dużo błędów ze strony sporej części graczy, przez co niektórzy mocno cierpieli. O tym już w rozwinięciu.

Markovsky najszybszy w treningu

Markovsky kontynuuje swoją dominację i wygrywa kolejny trening w tym sezonie, tym razem na włoskim torze Vallelunga. Drugi był najstarszy członek ligi czyli Kubusa96 a czołową trójkę uzupełnił Norbi z Williamsa. Słoneczna pogoda, bardzo małe różnice w czasach i niewielka frekwencja to jest to co się działo w sesji treningowej na, której relację zapraszam w rozwinięciu.

Czym jest prawdziwa włoska kawa? - Zapowiedź GP Włoch

Pierwszy ligowy wyścig w 2020 roku przed nami. Ósma runda IX sezonu odbędzie się we Włoszech, na nie znanym wcześniej nikomu torze Wale szluga Vallelunga. Czego można się po tym torze spodziewać? Jak może prezentować się układ sił w stawce? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Węgier

Bardzo udanym wyścigiem na Węgrzech ExtremeF1 zakończyła rok 2019, w którym to nie brakowało emocji. W napięciu do samej mety trzymali nas m.in. Patrique oraz Mikrusek, którzy walczyli na całego o najniższe miejsce na podium. GP Węgier było zwieńczeniem roku, który z pewnością liga może zaliczyć do udanych. Zanim w szampańskich nastrojach rozpoczniemy sylwestrową zabawę przytrzymałem czterech śmiałków, którzy wzięli udział w konferencji prasowej. A wśród nich jest Kubusa96 - zdobywca drugiego miejsca, który ma za sobą najlepszy wyścig w tym sezonie, Yodson, który zajął ósme miejsce, Karlique, zdobywca dziesiątego miejsca oraz Kiroshima, który pojechał nie najgorzej, jednak do zdobyczy punktowej dużo zabrakło. Zapraszam zatem Was do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie przemyślenia kierowców po tym GP, a ja w tym miejscu chciałbym życzyć szczęśliwego Nowego Roku.

Markovsky nie do pobicia, poważne kłopoty Taraska

Sezon dziewiąty zapowiadał się na przeraźliwie nudny w kwestii walki o mistrzostwo. Nauczeni doświadczeniem poprzedniej kampanii, oraz początku obecnej, wydawało się, że kolejny tytuł Taraska jest pewny. Tymczasem życie pisze scenariusz, który był kompletnie nie do przewidzenia. Po pierwsze - powrót Markovsky'ego. Ten kierowca znów staje się ligowym dominatorem i na razie miażdży konkurencje. Po drugie - sytuacja osobista obecnego czempiona. Tarask wyjechał, nie ma ze sobą kierownicy i do tego dysponuje starym komputerem, który podczas GP Węgier zbuntował się. Tym samym zawodnik Williamsa w ogóle nie pojechał w tym wyścigu i... stracił prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Sensacyjnym liderem na koniec 2019 roku jest Patrique2001, który na Hungaroringu stoczył pasjonujący, choć na granicy przepisów, bój z MikrusKiem o trzecie miejsce. Ostatecznie, w przedostatnim zakręcie tego wyścigu, to pudło wyrwał. A drugie miejsce zajął Kubusa96, który odżył po dwóch fatalnych, przepełnionych problemami sprzętowymi, wyścigach i na Węgrzech pokazał się z najlepszej strony. Co ważne - to był kolejny bardzo interesujący i dobry wyścig, choć niektórzy mieli drobne kłopoty, a incydentów nie brakowało. Ale o tym już w rozwinięciu newsa.

Markovsky najszybszy przed GP Węgier

Za nami ostatnia sesja treningowa w 2019 roku. Był to rok pełen zwrotów akcji, ale na podsumowania przyjdzie jeszcze czas. Trening wygrał Markovsky z dość sporą przewagą nad duetem Williamsa. Tarask mimo jazdy na klawiaturze prezentuje bardzo przyzwoite tempo. Zapraszam do rozwinięcia po więcej.

Lengyel, Magyar - két jó barát... - Zapowiedź GP Węgier

Grand Prix Hiszpanii zakończyło pierwszą tercję IX sezonu ligi, ale świąteczną przerwę zakończy GP Węgier - będzie to jednocześnie ostatni ligowy wyścig w 2019 roku, a zatem szykuje się "Sylwester na Węgrzech". Jak kierowców ugości Hungaroring? Czego można się po tym torze spodziewać? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Pamiętne wyścigi ExtremeF1 - GP Belgii, sezon I

Witajcie. Pierwszy news wspominkowy spotkał się z dość dobrym odbiorem, uaktywnił nam się nawet Luis Garcia, z którym od jakiegoś czasu nie było żadnego kontaktu. To bardzo miłe, że jeden z naszych pierwszych kierowców chętnie wrócił pamięcią do zabawy sprzed trzech lat. Kontynuujemy zatem naszą podróż w czasie i przenosimy się do pierwszego w historii ligi deszczowego wyścigu. Miało to miejsce 20 czerwca 2016 na legendarnym Spa-Francorchamps, który przecież znany jest z kapryśnej pogody. I faktycznie, deszcz spadł, co wiązało się z ogromnymi obawami do tego, jak będzie wyglądało to GP. Jak się okazało - bezpodstawnie, bo wyścig był - jak na tamte czasy - kapitalny. Dużo walki, mało wypadków, ale przede wszystkim - do mety dojechało aż dziesięciu kierowców, a startowało jedenastu. Aż, bo przecież taki wynik był nieosiągalny za czasów F1CH-world, a dwa pierwsze wyścigi ExtremeF1 też pod tym względem nie powaliły. Nie mówiąc już o trudnych warunkach. A jednak, udało się i to okazało się przełomowym momentem w całym pierwszym sezonie. Wyścig jest pamiętany także jako jedyny, który wygrał założyciel ligi. Wtedy była to dla Kubusy96 porażka, bo przecież był uważany za faworyta do mistrzostwa. Teraz czasy się zmieniły i na pewno obecny kierowca McLarena wiele by dał, bo choć raz powtórzyć tamten wynik. Jak wyglądało GP Belgii I sezonu? Przypomnijmy to sobie w rozwinięciu newsa.

Konferencja prasowa po GP Hiszpanii

Za nami szósty wyścig tego sezonu, który odbył się na hiszpańskim torze Ciudad del Motor de Aragón. Zawody były bardzo ciekawe, a dzięki specyfice toru i niewielkim różnicom między kierowcami, mieliśmy dużo walki i wiele niewiadomych do ostatniego okrążenia. Teraz przyszedł czas, by poznać wypowiedzi zawodników po tym emocjonującym GP. Do konferencji prasowej zaprosiłem cztery osoby i każda z nich wypowiedziała się w ten sposób po raz pierwszy w tym sezonie. Na początek czwarty na mecie Szymusso. Kierowca McLarena zanotował najlepszy występ w sezonie i choć to wciąż jeszcze nie są wyniki, jakie pamiętamy z poprzedniej kampanii, pojawił się pozytywny akcent. To samo możemy powiedzieć o kolejnym uczestniku - Szprycku. Kierowca BAR-Supertec ma na razie sporo kłopotów, jednak w tym GP w końcu mógł powalczyć i tym samym zdobył osiem punktów. Wujek z kolei po udanym otwarciu sezonu miał złą passę, zupełnie mu nie szło, jednak Hiszpania była inna i być może okaże się to dla niego punktem zwrotnym. Ostatni, który odpowiedział na moje pytania, to Ostachim. On z kolei jest zupełnym przeciwieństwem wyżej wymienionej trójki - nie poszło mu w Aragonii kompletnie, jechał wolno i odstaje od reszty stawki. Co gorsza, to staje się w ostatnim czasie normą. Panowie opowiedzieli o swoich przemyśleniach po tym GP, oraz podsumowali 1/3 sezonu. Korzystając z okazji, chciałbym wszystkim ligowiczom oraz obserwatorom życzyć zdrowych, pogodnych, radosnych i wesołych świąt. Niech wszystkie Wasze marzenia się spełniają, niczego Wam nie brakuje, a na torze czerpcie radość z jazdy. A teraz już zapraszam do rozwinięcia newsa.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430