· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
Konferencja prasowa po GP Wielkiej Brytanii
Tor, na którym rozgrywane było GP Wielkiej Brytanii od początku wzbudzał spore kontrowersje. Jedni go polubili, drudzy wręcz znienawidzili. Do tych pierwszych zdecydowanie można zaliczyć Aftera, który zdobył kolejne drugie miejsce w tym sezonie, Kamilar2000, który zaskoczył wszystkich w kwalifikacjach, wykorzystał warunki i zdobył Pole Position oraz Shadowowskiego, który na tym torze czuł się dobrze i zdobył wreszcie swój pierwszy punkt w lidze. Za to tor otwarcie krytykował Szprycek, który do tego otrzymał bolesną karę w kwalifikacjach i dojechał w wyścigu na siódmym miejscu. Wszyscy wyżej wymienieni kierowcy są uczestnikami konferencji, której treść zobaczycie w rozwinięciu. Zapraszam.
GP Wielkiej Brytanii od momentu pojawienia się kierowców na torze Thruxton budziło wielkie emocje. Specyficzny tor z trudną szykaną doprowadzał do szewskiej pasji niektórych zawodników. Sprawił też, że różnice między poszczególnymi kierowcami były praktycznie żadne. A gdy jeszcze wmieszała się w to pogoda... Zrobiło się arcyciekawie. W ten sposób sensacyjnym zdobywcą Pole Position został Kamilr2000, który zdołał wykręcić szybkie kółko w Q2 na jeszcze suchym torze, a po chwili zaczęło padać i doszło do ogromnych niespodzianek. Wstępne prognozy przewidywały też opady w czasie całego wyścigu, jednak po czasówce deszcz ustał i tyle go widzieliśmy. To pokrzyżowało trochę plany niektórych kierowców, którzy byli święcie przekonani, że będzie padać, więc w Q2 wyjeżdżali na miękkiej mieszance. Choć tak naprawdę robiło to niewielką różnicę. W wyścigu już wielkich sensacji nie było. Kamilr2000 błyskawicznie stracił prowadzenie, a potem popełnił jeszcze błąd i może się cieszyć, że zdobył punkty. Wygrał w tej sytuacji rzecz jasna Tarask, który był na tym torze już w swojej najlepszej dyspozycji. Wydawało się, że może mu zagrozić ewentualnie Kamilo, który jako jeden z nielicznych mógł startować na pośredniej mieszance i mógł potem gonić. Przeszkodził mu Patrique2001, który tym razem był zajęty rozbijaniem innych kierowców. W tej sytuacji drugie miejsce wywalczył świetnie radzący sobie After, a na najniższym stopniu podium stanął Kubusa96, który ośmieszył rywali na starcie, a potem walczył z kierowcą Toro Rosso, jednak dwa błędy sprawiły, że musiał zadowolić się trzecią lokatą, która jednak dla niego jest i tak sukcesem. Oprócz tego możemy mówić o sukcesie - do mety dojechali wszyscy, którzy startowali. Relacja z zakręconych wydarzeń w rozwinięciu newsa.
Za nami sesja treningowa przed GP Wielkiej Brytanii. Najszybszy na torze Thruxton był dziś Tarask, który miał dosyć dużą przewagę nad resztą stawki. Więcej w rozwinięciu.
Witam. Jesteśmy dość świeżo po wyścigu w stanach, który dał nam niesamowity (każdy jest taki, jeśli tarask nie wygrywa) rezultat. Kamilo wygrał po raz drugi w tym sezonie i nie chce zwalniać tempa. Wykorzystał czasową zniżkę formy kierowcy McLarena. Sam McLaren wydaje się być już nie do dogonienia. W tym tygodniu przybyliśmy do Europy, aby rozegrać wyścig o GP Wielkiej Brytanii. Jednak w tym sezonie pierwszy raz odwiedzimy obiekt w Thruxton. Serdecznie zapraszam do rozwinięcia.
GP USA zapamiętamy głównie z tego powodu, że pierwszy raz w tym sezonie po równej walce pokonany został Tarask. Kierowca McLarena nie czuł się podczas tego GP tak dobrze, jak podczas poprzednich wyścigów i nie udało mu się wygrać. Wygrał za to w świetnym stylu Kamilo, który pokazał klasę i dowiózł bezproblemowo zwycięstwo. Nie mogło zabraknąć go na konferencji powyścigowej, tym bardziej, że sam raczej nie lubi się udzielać w wywiadach, chyba, że wygra tak jak właśnie teraz. Oprócz niego w konferencji wzięli udział Norbi, który ma za sobą kolejny porządny wyścig i zdobył kolejne podium, Kubusa, który również pojechał dobry wyścig, ale do podium brakowało, oraz MikruseK, który po wyścigu z przygodami zdobył dwa punkty. Zapraszam do rozwinięcia.
Na początek wyjaśnijmy od razu tytuł tego newsa, bo absolutnie nie jest zamiarem obrażenie tutaj zwycięzcy wyścigu o GP USA - Kamila. Ba, nawet powinniśmy mu podziękować, bo musieliśmy czekać do ósmego wyścigu, żeby ktoś w równej walce pokonał Taraska. Skąd więc ten tytuł? Otóż kiedyś żartobliwie powiedziałem (bodajże w szóstym sezonie), że zwycięstwa Kamila, które odniósł w IV i V sezonie, to największa tragedia w historii ligi. Jako, że mamy rozumnych ligowiczów, to oni podchwycili ten żart, w tym sam Kamilo, który ma duży dystans do siebie. No i po zakończeniu wyścigu na torze w Sebring sam powiedział, że to zwycięstwo to największa tragedia w historii ligi. Było jednak jeszcze śmieszniej, bo sam kierowca gdzieś zgubił jedną wygraną i powiedział, że ta tragedia zdarzyła się po raz trzeci. Uporządkujmy więc - Kamilo wygrał po raz czwarty w karierze, a drugi w sezonie i jest to zwycięstwo, na które zdecydowanie najbardziej zasłużył spośród dotychczasowych. Zdobył bowiem w bardzo dobrym stylu Pole Position, a potem prowadził od startu do mety. Tarask po wakacyjnej ,,przeprowadzce" i drobnej zmianie sprzętu chyba faktycznie potrzebuje czasu, bo tutaj jechał na poziomie innych kierowców. Do tego przespał start i, jak sam przyznał, niepotrzebnie oszczędził opony. Zabrakło mu do kierowcy Ferrari niespełna dwóch sekund. Duże szanse na podium miał Szprycek, ale najpierw popełnił głupi błąd, a potem z walki wykolegowały go problemy techniczne, które także dopadły Szymussa. Patrique2001 pojechał na dwa pit-stopy, w efekcie otwartą autostradę do podium miał Norbi i kierowca McLarena znów szansy nie zmarnował. Na relację zapraszam do rozwinięcia newsa.
Szprycek z Williamsa wygrał sesję treningową, która tak jak według zapowiedzi synoptyków była w drugiej połowie deszczowa. Drugie miejsce zajął kolega zespołowy Szprycka, czyli Patrique2001 a trzecią lokatę zgarnął Barti Novik. Działo się dużo, namieszała szczególnie pogoda, czas więc na relację z czasówki, która jest w rozwinięciu.
Witajcie. Za nami kolejny pełen przygód wyścig, w którym nie brakowało niczego. Teraz kierowcy przenoszą się do Stanów Zjednoczonych na tor Sebring International Raceway. Będzie to nasze pierwsze spotkanie z tym torem. Czego możemy się po nim spodziewać? Zapraszam na krótką historyjkę i przegląd faworytów.
GP Kanady za nami. Wyścig zaznaczył się w historii ligi obecnością wszystkich 18 kierowców na starcie. Kierowcy jednak będą mieli mieszane odczucia po nim. Tor Mosport okazał się trudnym przeciwnikiem. Na czele bez zmian. Na pytania zaś odpowiadał m.in. drugi na mecie Patrique2001, który był bardzo zadowolony z wyniku rundy. Dał też popis swoich umiejętności wyprzedzania. W konferencji wziął udział także Matiie, któremu udało się stawić na polach startowych i po ciężkim wyścigu dowiózł 4 punkty za ósme miejsce. Skład konferencji uzupełnił Kiroshima. Ligowa maskotka zdobyła pierwszy, miejmy nadzieje nie ostatni punkt w sezonie. Niektóre pytania zadane na konferencji były bardzo ciekawe. Serdecznie zapraszam do rozwinięcia.
Przed wyścigiem o GP Kanady na pokręconym torze w Bowmanville jednego można było być pewnym - spokojnie nie będzie. Bardzo niewielkie różnice między kierowcami, dość ciasny tor i specyficzne zakręty kazały nastawić się na absolutnie wszystko, a już szczególnie, gdy okazało się, że wszyscy kierowcy przystępują do rywalizacji. Niestety, znów było wariactwo w kwestiach technicznych, przez które start się opóźnił, a później niektórzy zostali wyeliminowani z wyścigu. Poza tym oczywiście na torze było tłoczno, panował momentami chaos, jednak trzeba podkreślić, że poszczególni kierowcy sami sobie gotowali los. Start był spokojny i trzeba to pochwalić, jedynie doszło potem do jednej kolizji. W pozostałych przypadkach zawodnicy stawali na wysokości zadania. A w samym wyścigu dużo do powiedzenia miały kwestie strategiczne, co trochę za bardzo ustawiły wyniki. Nie zmienia się jednak zwycięzca - znów na czele Tarask, który robił po prostu swoje i dzięki temu nie przeszkodziła mu nawet kara przejazdu przez aleję serwisową. Wygrał z bezpieczną przewagą. Najlepszy występ w sezonie zanotował Patrique2001, który do tego właściwie dobrał opony, miał szczęście na starcie i to mu pozwoliło zająć drugą lokatę. Najniższy stopień podium dla Norbiego, który znów dużo ugrał na strategii jednego postoju, co pokazuje, jak wielkie ma to znaczenie. Poza tym największym wygranym tego wyścigu jest bez dwóch zdań Kiroshima, który za swoją spokojną jazdę został nagrodzony punktem. A więcej o GP Kanady w rozwinięciu newsa.
Trening przed GP Kanady nie pokazał niczego nowego jeżeli chodzi o kolejność kierowców w stawce. Tarask ze sporą przewagą, a za nim bardzo ciasno. Drugie i ósme miejsce dzieliły niecałe dwie dziesiąte sekundy. Po więcej szczegółów zapraszam do rozwinięcia newsa.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum