header
Strona Główna divider Forum divider Download divider Skład ligi
Nawigacja
Klasyfikacja Kierowców
1
Rekady
330
2
MikruseK
288
3
Szymusso
258
4
After
184
5
Patrique2001
168
6
Pandodo
163
7
Norbi
95
8
Szprycek
83
9
Graczek
76
10
Kubusa96
69
11
Dymson
45
12
Wujek
18
13
ZanDi
13
14
Adve
8
15
Ostachim
2
16
Kiroshima
0
Klasyfikacja Konstruktorów
1
Arrows
383
2
Ferrari
356
3
Toro Rosso
352
4
BMW Sauber
327
5
Lotus
181
6
McLaren
159
7
Red Bull
50
8
Jordan
10
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
GP Singapuru: Kamilo najszybszy przed wyścigiem

Za nami sesja treningowa przed GP Singapuru. W niedzielny wieczór na ulicach azjatyckiego państwa-miasta najszybszy był Kamilo, jednak jego przewaga nad kierowcami na drugim i trzecim miejscu nie była dość duża. Więcej w rozwinięciu.

"Cicha" noc - Zapowiedź GP Singapuru

W ostatni poniedziałek na torze Suzuka działo się bardzo dużo niekoniecznie dobrych rzeczy dla sportu. Większość kierowców chciałaby sobie odbić za tamtą rundę, a najlepiej w wymagającym wyścigu. W Japonii najlepszy był nie kto inny, tylko tarask. W tym sezonie jest nietykalny. W walce o podium ustawia się wesoła kolejka chcąca jak najlepszego wyniku. Jeśli chodzi o emocje w naszej lidze, to GP Singapuru powinno ich dostarczyć bardzo dużo. Zapowiedź w rozwinięciu newsa.

Konferencja prasowa po GP Japonii

Wiele się działo podczas wyścigu na Suzuce. Mieliśmy niezwykle emocjonującą walkę o drugie miejsce między czterema kierowcami, która niestety nie zakończyła się tak, jak to sobie wyobrażano. Start również nie był idealny i kierowcy nieco narozrabiali. W wyścigu zaskoczył wszystkich Pandodo, który jest jednym z gości na tej konferencji. Drugi uczestnik, After, nie przypominał siebie z Australii, nie mógł na tym torze się odnaleźć. W konferencji wziął jeszcze udział Patrique, któremu wyścig zupełnie nie wyszedł, a na pewno na wyścig na tym torze mocno liczył. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie zobaczycie wypowiedzi kierowców.

Wielka walka z nieszczęśliwym finałem


Co tam się działo... Najprościej byłoby powiedzieć - wszystko. I na tym można by zakończyć relację, gdyż opisywanie wszystkiego, co wydarzyło się w trzecim wyścigu tego sezonu jest naprawdę ciężkie - trudno bowiem to wszystko objąć rozumem. Zaczęło się od nieco sensacyjnych kwalifikacji, gdzie Tarask nie złapał rytmu i mieliśmy pierwsze w karierze Pole Position Kamila. Kiedy wszyscy ostrzyli sobie zęby na pierwszy cięższy pojedynek lidera klasyfikacji generalnej, w wyścigu kierowca Ferrari urządził sobie festiwal dzbanienia. Kompletnie nie popisał się Patrique2001, który najpierw znowu myślał o niebieskich migdałach na okrążeniu formującym, a potem ratował się poszerzaniem zakrętów. Jakby nie wiedział, że go sprawdzą. Start był nieco chaotyczny, jednak później mieliśmy stosunkowo dobre widowisko, a na koniec zanosiło się na kapitalny pojedynek o drugie miejsce między Norbim, Szpryckiem i duetem Alfy Romeo. No i kapitalnie było do końcówki przedostatniego okrążenia, kiedy to kierowcy zaczęli uciekać się do wszystkiego - ścinania zakrętów, wypychania, na celowym uderzeniu kończąc. Wielka szkoda, bo ingerencja w wyniki to ostatnie, czego chcieliśmy. Tarask oczywiście wygrał - nie przeszkodziła mu nawet jego siostra, a za nim ostatecznie Kubusa96 i Szymusso, ale duet braci nie jest szczęśliwy z powodu, w jaki to podium im przypadło. Relacja, jak i pewne ,,Słowo Boże" do kierowców - w rozwinięciu newsa.

Kamilo na czele przed GP Japonii

Kamilo bardzo lubi tor Suzuka. Wygrał trening mimo sporych kłopotów na początku. W kark dmucha mu kierowca Williamsa - Szprycek. Potwierdził wysoką dyspozycję na tym torze. Nieco słabiej wypadł After. Więcej w rozwinięciu newsa.

W kraju kwitnącej wiśni - Zapowiedź GP Japonii

Witam. Kierowcy ExtremeF1 zakończyli podróż po Australii i Oceanii, gdzie rozegrano pierwsze dwie rundy VIII sezonu ligi. Następnym przystankiem będzie Japonia, a konkretnie tor Suzuka. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie poznacie historię toru, poprzednich wyścigów o GP Japonii oraz przegląd faworytów do zwycięstwa.

Konferencja prasowa po GP Nowej Zelandii

Drugi wyścig ósmego sezonu stał się faktem. Rozgrywany był na bardzo nietypowym i kontrowersyjnym obiekcie, jakim jest tor Taupo. Mimo tego kierowcy postarali się na tyle, że mieliśmy ciekawy wyścig, jednak nie udało się uniknąć jednego poważnego wypadku. Ale można to GP zaliczyć do udanych, gdyż kierowcy bardzo licznie dojechali do mety. Pierwszy gość na konferencji prasowej, Szymusso, zdobył podium, ale strategia nie pozwoliła mu na walkę o drugie miejsce. Drugi gość, czyli Szprycek, wykorzystał problemy rwali i pojechał świetny wyścig. Na konferencji pojawił się też Kiroshima, który dojechał do mety, a na takim torze może być to dla niego zadowalające. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie jest zapis konferencji.

Historyczny dublet w szalonym miejscu


GP Nowej Zelandii budziło niemałe emocje. Jeden z najtrudniejszych w historii ligi torów nie okazał się aż tak straszny, jak się zapowiadało, choć oczywiście bez incydentów się nie obyło (no ale to urok tego sportu). Przede wszystkim planów nie popsuły nam burze, przez co jechał prawie komplet stawki. Potem ta siedemnastka prawie w komplecie dojechała do mety. Szkoda, że to się nie udało. Niemniej mieliśmy radość jednych, nieszczęście drugich i dość interesujący wyścig. Choć do ideału było daleko. Zwycięzca oczywisty - Tarask, który na razie się bawi i raczej się to nie zmieni. Kierowca McLarena zdublował prawie całą stawkę - wyjątkiem drugi na mecie jego team-mate, Norbi. To oznacza, że doszło do ponownego dubletu stajni z Woking i jest on historyczny w dwóch powodów. Po pierwsze - to jubileuszowy, dziesiąty dublet w historii ligi. Po drugie i ważniejsze - po raz pierwszy w dziejach ExtremeF1 mamy podwójne zwycięstwo w drugim wyścigu z rzędu. Trzeba podkreślić, że Norbi musiał sobie tą pozycję wywalczyć, bowiem chrapkę mieli również Szymusso, Patrique2001, czy After. Kierowcy Alfy Romeo było znacznie trudniej, gdyż jechał aż na cztery pit-stopy, ale był na tyle szybki, że zdołał dobić się do podium, pokazując, że Australia była wypadkiem przy pracy. Z kolei kierowca Toro Rosso, który zachwycał do tej pory, tutaj zupełnie nie mógł się odnaleźć i musiał się zadowolić ósmą lokatą. Pecha miał za to Kamilo, który także mógł się liczyć w tej walce. Więcej w rozwinięciu.

Bez niespodzianki na treningu

Mimo jazdy zaledwie w pierwszych dziesięciu minutach, Tarask bezapelacyjnie wygrał trening przed GP Nowej Zelandii. Tym samym potwierdziło się, że w tym sezonie walka z kierowcą McLarena jest raczej niemożliwa. Szkoda, no ale nic na to nie poradzimy. Znacznie ciekawsza sytuacja jest za jego plecami, gdzie mamy stosunkowo niewielkie różnice, co na pewno jest pozytywne w kontekście trudności toru. Drugą lokatę w końcówce wywalczył sobie Kamilo, pokazując, że niespecjalnie cierpi na odejściu Markovsky'ego (ale dlaczego tak jest, to już mówiliśmy choćby w zapowiedzi sezonu). Trzecią pozycję wywalczył Norbi, także potwierdzając swoje aspiracje, choć jednak nie był po sesji specjalnie zadowolony. Relacja z treningu w rozwinięciu newsa.

Podróż w nieznane - zapowiedź GP Nowej Zelandii

Witam. Inauguracja VIII sezonu już za nami, więc kierowców czeka druga runda ligowych zmagań. Po wizycie w Melbourne pozostali oni w Australii i Oceanii, by rozegrać pierwsze w historii ExtremeF1 GP Nowej Zelandii. Gospodarzem tego wydarzenia będzie tor Bruce McLaren Motorsport Park. Czego można spodziewać się po tym obiekcie? Kto jest uznawany za faworyta do zwycięstwa? Tego dowiecie się w rozwinięciu.

Konferencja prasowa po GP Australii

Jesteśmy już po pierwszym wyścigu nowego sezonu naszej ligi. Ciekawy, mieliśmy interesujące momenty - jedna na pewno ze spokojniejszych inauguracji w historii. No i przede wszystkim rekordowa - szesnaście osób na mecie to powód do zadowolenia. Bohaterami są przede wszystkim kierowcy McLarena - Tarask i Norbi zostali autorami dziewiątego dubletu w historii ligi, a trzeciego na torze w Melbourne. Przede wszystkim jednak - jest to ich pierwsza podwójna wygrana. O ile jednak faworyt sezonu po prostu zabawił się na australijskim obiekcie, tak Norbi drugą pozycję zapewnił sobie w ostatniej chwili. Nie można było jednak nie zapytać tych kierowców o odczucia po tym wyścigu. Oprócz tego do odpowiedzi na pytania zaprosiłem MikrusKa. Kierowca Renault w swoim pierwszym występie dla francuskiej stajni, wywalczył cztery punkty co jest na pewno niezłym rezultatem. Cała trójka opowiedziała o swoich odczuciach po inauguracji kampanii, odnieśli się do rekordu liczbowego na mecie, a także wypowiedzieli się na temat zmian, jakie od tego sezonu zaszły, a które mieliśmy okazję tak naprawdę po raz pierwszy zobaczyć właśnie w tym GP. Zapraszam zatem do rozwinięcia, gdzie znajdziecie zapis konferencji po pierwszym wyścigu ósmego sezonu.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Kanał ligowy - podcasty
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kubusa96
06-07-2022 21:08
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania Wink

Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum

Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów

Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge

Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum Wink

Poprzednie GP
GP Polski
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
MikruseK
Arrows
25
2.
Pandodo
Lotus
18
3.
Szymusso
BMW
15
4.
After
STR
12
5.
Graczek
McLaren
10
6.
Dymson
Ferrari
8
7.
Patrique2001
STR
6
8.
Norbi
Arrows
4
9.
Rekady
Ferrari
2
10.
Kubusa96
BMW
1

Pole Position: MikruseK (Arrows)
1:09.507


Najszybsze okrążenie: MikruseK (Arrows)
1:10.430