· Łącznie użytkowników: 62
· Najnowszy użytkownik: muerte2
No i mamy świszcza, proszę państwa! - Zapowiedź GP Kanady
Witam. Po dwóch tygodniach przerwy, liga budzi się ponownie do życia i rozpoczyna drugą tercję VIII sezonu. Tym razem czeka nas wyprawa za Atlantyk, a konkretniej na znajdujący się w Kanadzie tor Mosport Park. Czego możemy się po nim spodziewać? Kto znajduje się w gronie faworytów do zwycięstwa? Tego dowiecie się w rozwinięciu.
Emocje po GP Włoch zdążyły już opaść. Pomijając fakt problemów, które zaczęły się na koniec drugiej części kwalifikacji oraz to, że pięciu kierowców nie pojechało, z czego czterech wyeliminowanych zostało w ostatniej chwili, to możemy być zadowoleni. Po raz trzeci w historii ligi bowiem zdarzyło się, że do mety dojechali wszyscy kierowcy, którzy wystartowali i tym razem było to największa liczba, bo trzynastu zawodników. Nie zmieniło się jednak nic na czele stawki - ponownie z dużym zapasem nad resztą wygrał Tarask, który realizuje konsekwentnie swój plan na ten sezon. W tej chwili nie ma możliwości, aby z nim równo rywalizować. No chyba, że na konferencji prasowej, na której aktualny lider klasyfikacji generalnej udzielał odpowiedzi na pytanie. Na przeciwnym biegunie jest Shadowowski, dla którego trzynaste miejsce to najlepsza lokata w lidze, jednak strata do pozostałych zawodników jest jak na ten moment bardzo duża. On także wziął udział w konferencji. A pomiędzy nimi mamy kolejnego kierowcę, który w tym wyścigu nie wywalczył punktów - Ostachima. Zawodnik Mercedesa zaczął wyścig bardzo dobrze, zajmował do pierwszego postoju ósme miejsce, potem jednak jazda na wolniejszych oponach, oraz brak pomysłu na wyprzedzenie Kiroshimy sprawiły, że musiał zadowolić się kolejnym już w tym sezonie jedenastym miejscu. Cała trójka opisała wyścig ze swojej perspektywy, a także oceniła pierwsze sześć wyścigów tego sezonu, jako że GP Włoch zamknęło pierwszą z trzech równych części tej kampanii. Zapis konferencji w rozwinięciu newsa. Zapraszam.
Kierowcy z najdłuższym ligowym stażem, które pamiętają nasze początki w F1CH-world, wiedzą doskonale, ile zawsze było problemów z rozegraniem GP Włoch na torze Monza. Choć to legenda i lubiany tor, przeważnie ciągle są z nim jakieś kłopoty - a to zła wersja toru, a to ogrom kolizji, a to problemy techniczne, a to mała frekwencja. Teraz znacznie przeszkodziła nam poważna awaria jednej z sieci komórkowych, która oferuje także usługi internetowe i z których korzystają niektórzy kierowcy. Ponadto okazało się, że swoje humory ma jednak program Radmin. Zdecydowaliśmy się zaryzykować i powrócić do Hamachi, co okazało się bardzo dobrą decyzją. W wyścigu jednak pojechało tylko trzynastu kierowców. Szymusso nie pojechał przez burzę i brak prądu. Kamila dopadły jakieś problemy żołądkowe. Matif6124 zniknął z radaru, a MikruseK miał problemy z zasilaniem. Ktoś zapyta - dlaczego pojechaliśmy? Tego chcieli kierowcy, a ci, których dopadły problemy, mówili, żeby na nich nie czekać. Do tego dochodził brak terminów w najbliższym czasie, więc wyścigu przełożyć się za bardzo nie dało. Sytuacja trudna i niestety bardzo nieprzyjemna, ale kierowałem się decyzją ligowiczów. Ostatecznie wyścig przeprowadzono i sam w sobie był całkiem przyjemny. Kilka dobrych pojedynków, brak jakiś kolizji - o to chodziło. Do mety dojechała cała trzynastka i to duży plus. Zwyciężył oczywiście Tarask, który nie miał żadnych problemów z rywalami. Na drugim miejscu świetnie dysponowany After, a trzecią lokatę wywalczył Norbi, który nie dał się złapać Szpryckowi i Kubusie96. Więcej o wyścigu w rozwinięciu newsa.
We wtorkowym treningu tarask znów pokazał swoją moc i nie dał nikomu pola do popisu. Próbowali wracający do formy After oraz Szprycek, którzy byli odpowiednio na miejscach 2. i 3. Działo się sporo, więc zapraszam do rozwinięcia newsa.
Witam. Za nami bardzo emocjonujący wyścig o GP Francji. Kierowców czeka 6. runda sezonu, a zatem wizyta na włoskim torze Monza, lubianym przez praktycznie każdego kierowcę. Czego można się spodziewać po tym torze? Jak wyglądała historia ligowych wyścigów o GP Włoch? Jak przedstawia się układ sił w stawce? Tego dowiecie się w rozwinięciu newsa.
GP Francji przyniosło powrót Taraska na zwycięską ścieżkę oraz walkę do końca o drugie miejsce. Poza tym nie działo się za wiele, może oprócz tego, że nieszczęśliwie odpadli z wyścigu Szprycek i Norbi, pierwszy ze względu na nietypową kolizję na pierwszym okrążeniu, a drugi przez kolejnego CL-a. Na konferencji po tym wyścigu wypowiedzieli się: Patrique, który w pewnym momencie był bardzo blisko drugiego miejsce, ale stracił je na ostatnim okrążeniu, Mikrus, który po słabej jeździe może być zadowolony z punktów oraz Adve, któremu na tym torze nie szło w ogóle i punkt zdobyty na tym obiekcie jest dla niego bardzo cenny. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie kierowcy ocenili swoje występy, zadowolenie po wyścigu i między innymi wypowiedzieli się na temat walki o mistrzostwo.
Zdążyliście zapamiętać widok kogoś innego niż Tarask na pierwszym miejscu? Mam nadzieję, że tak, bo drugi raz ta sytuacja może się prędko nie zdarzyć. Lider klasyfikacji generalnej wygrał bezproblemowo czwarty wyścig w sezonie. I choć jego przewaga nie jest już tak duża, jak na samym początku, to i tak jest naprawdę spora. Widać też, że kierowcy McLarena tak bardzo zależy na tytule, że bardziej pracuje nad tempem wyścigowym. Stąd też jest pewny, pomyłki mu się nie zdarzają i robi swoje. Znacznie ciekawiej było za jego plecami. O drugie miejsce walczyło trzech kierowców. Kamilo jednak wyeliminował się z walki, najpierw błędem, a potem strategia jednego postoju okazała się zupełnie nieprzydatna. Na placu boju pozostali wtedy Szymusso i Patrique2001. Początkowo lepiej radził sobie kierowca Alfy Romeo, potem jednak przyspieszył jego rywal i go wyprzedził. Szymusso zostawił jednak najlepsze na koniec. Na ostatnim okrążeniu skutecznie zaatakował, nie dał się skontrować i wyszarpał zawodnikowi Williamsa drugie miejsce z gardła. Był to zdecydowanie najbardziej emocjonujący i najprzyjemniejszy moment wyścigu, który na samym początku opanował chaos z powodu kolizji kilku kierowców, odpadnięcie przez problemy techniczne i dyskwalifikacji. Więcej o tym w rozwinięciu newsa.
Aktualny lider klasyfikacji generalnej Tarask najszybszy przed wyścigiem o GP Francji. Wygrał trening z dużą przewagą nad drugim dzisiaj Szpryckiem, będącym ostatnio w wysokiej formie. Trzecie miejsce zajął kolega wyżej wymienionego zawodnika z Williamsa czyli Patrique2001. Gościmy na torze Paul Ricard a o tym co się działo w wolnej czasówce, przeczytacie w rozwinięciu.
Witam. Wyścig o miano najlepszego na torze Marina Bay w Singapurze przeszedł już do historii. Niektórzy zapisali go do udanych GP, inni – wyrzucili w niepamięć. Teraz kierowcy przygotowują się do GP Francji na torze Paul Ricard. Będzie to drugie spotkanie naszej ligi z tym torem. Zapraszam na krótką zapowiedź tego GP.
GP Singapuru przyniosło innego zwycięzcę wyścigu niż dotychczas, co można nazwać sporym zaskoczeniem. Jednak pewnie zmierzający po zwycięstwo lider klasyfikacji generalnej nie mógł uchronić się przed utratą internetu, a szczęśliwcem był Kamilo, który odniósł zwycięstwo. Należy jednak podkreślić, że pojechał naprawdę świetny wyścig i na to zwycięstwo sobie zasłużył. Nie mogło go zatem zabraknąć na tej konferencji prasowej. Kolejnym jej uczestnikiem jest Kamilr2000, który miał świetne tempo na torze w Singapurze, ale kara z wcześniejszego wyścigu i incydenty w trakcie tego w Singapurze sprawiły, że zajął "tylko" siódme miejsce, co i tak dla niego powinno być bardzo dobrym wynikiem. Zdecydowanymi przegranymi, a raczej pechowcami tego wyścigu są kierowcy McLarena i zdecydowałem się przepytać Norbiego, który nie mógł dokończyć wyścigu z powodu incydentu na starcie. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie zawarte są wypowiedzi kierowców.
Tarask nie wygrywa wyścigu, a McLaren nie zdobywa żadnych punktów? Jak widać, raz na jakiś czas nawet takie historie mogą się wydarzyć. Lider klasyfikacji generalnej znów był spokojnie na czele i prowadził od samego startu, właściwie niezagrożony. I na trzynastym okrążeniu stało się to. Problem techniczny, wyrzucenie z serwera, koniec gry. A już po starcie odpadł Norbi, który wpakował się przy trzecim zakręcie w bandę z pomocą Matifa6124 i urwał koło. Tym samym Tarask nie został pierwszym w historii ligi kierowcą, który wygrałby pierwsze cztery wyścigi sezonu. Swoją szansę wykorzystał Kamilo. Kierowca Ferrari potwierdził wysoką dyspozycję, tym razem ominęły go przygody i jeszcze jechał na dwa pit-stopy, co dla innych było abstrakcją. O drugą lokatę walczyli Szymusso z Afterem, ale ten drugi wyeliminował się z pojedynku, najpierw przekraczając prędkość w pit-lane, a następnie urywając spojler, w efekcie czego przegrał podium z Patrique2001 i jeszcze podarował czwarte miejsce Kubusie96, który, tak jak w poprzednim sezonie, znów przebił się z końca stawki do wysokiej pozycji, choć tym razem nie było to tak spektakularne. Po tym wyścigu też wszystkie zespoły mają już na swoim koncie punkty. Więcej w rozwinięciu.
Na forum rozpisany został plebiscyt the best of ExtremeF1. Zapraszam serdecznie do głosowania
Kubusa96
15-06-2022 00:17
UWAGA! Konieczne było dodanie nowych torów na ExLM. Są w downloadzie. Terminarz eventu jest na forum
Kubusa96
11-06-2022 23:18
W downloadzie jest dostępny mod na eventy benefisu ligowego rozgrywane na platormie rFactor. Natomiast na forum jest lista zgłoszeniowa na Extrimową Ligę Mistrzów
Kubusa96
08-06-2022 18:04
W downloadzie jest dostępny mod na 1. event naszego ligowego benefisu, rozgrywanego na F1 Challenge
Kubusa96
08-06-2022 18:04
Zapraszam do głosowania w ligowym plebiscycie po sezonie XII, szczegóły w temacie na forum